PM-Active

Powiększ obraz: fot. www.pm-active.pl/oferta.html. Na zdjęciu osoba ubrana w specjalny ubiór i kask gra w paintballa trzymając broń do tej gry, przeszkody do gry  wykonane m.in. z kół

ul. Dworcowa 3 Skrzeszew/Góra (05-124)
Gmina: Wieliszew

Telefon: 601 135 484

E-mail: pm-active@wp.pl

WWW: http://www.pm-active.pl/kontakt.html

Opis

Zdobywanie flagi przeciwnika

W grze udział biorą 2 zespoły. Każdy zespół ma swoją flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy zaczynają grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany. Zawodnik wyeliminowany, czyli "zabity", nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Istnieje możliwość wcześniejszego ustalenia liczby trafień zwiększając np. do dwóch w celu przedłużenia czasu gry.
Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.

Ochrona Prezydenta

 Jedna osoba odkłada broń (prezydent). Pozostali gracze dzielą się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza. Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta przez pole określoną wcześniej trasą lub z określonego punktu do drugiego. Misja terrorystów - zlikwidować prezydenta.

 
- Flaga centralna
 
Scenariusz zakładający zdobycie jednej flagi ustawionej centralnie pomiędzy dwiema drużynami.
 
- Obrona bazy
 
Dwie drużyny: atakujący i broniący. Obrońca wybiera teren, na którym będzie się bronić i oznacza go (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren). Czas na zdobycie bazy jest wcześniej ustalany, w zależności od ilości graczy, rodzaju i rozmiaru terenu. Atakujący wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ja podjąć), obrońcy powstrzymując atak.
Jak dojechać?